Aydın Ticaret Odası’nın, GEKA’nın da sağladığı destekle oluşturduğu Tanıtım TIR’ı, 32 ilde Aydın’ı tanıttı.
Bundan sonra da Aydın’ı ve ilimizin ürünlerini tanıtmaya devam edecek.
Oda yöneticileri pozitif ayrımcılık yaparak, bu TIR’ın 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nden itibaren bir ay boyunca Aydın yerel basınını tanıtmasına karar verdi.
AYTO’nun TIR’ı bugünlerde ilçe ilçe gezerek yerel basınımızı tanıtıyor.
Sonraki süreçte, oda bünyesindeki diğer sektörlerin ve il dışında Aydın’ımızın tanıtımına önemli katkılar sağlamaya devam edeceğinden kuşkumuz yok.
Adnan Menderes Üniversitesi Çine Meslek Yüksekokulu da benzer bir çalışma başlatmış.
Bir minibüs, tanıtım ve satış aracı şeklinde dizayn edilmiş.
Onlar da Ege’yi karış karış gezerek hem okullarını, hem de Çine ve Aydın’ı tanıtacak.
Okulda üretilen ürünler de satışa sunulacak.
Bu projenin de Çine MYO ve Aydın’ın tanıtımına önemli katkılar sunacağına inanıyoruz.
Tanınmak için tanıtım çok önemli.
İşte bu nedenledir ki, Aydın Belediyesi’nin tartışma konusu olan ve mahkeme tarafından yürütmesi durdurulan 2014 bütçesi de tanıtım ağırlıklı.
Belediyenin Özel Kalem Müdürlüğüne ait bütçe fasıllarında, 10 kata yakın artışlar var.
Jeotermal ve hayvan barınağı için ‘sıfır’ ödeneğin yer aldığı bütçede, Aydın için hayati öneme sahip ve bir an önce yapılması gereken ve en az 50 milyon TL’ye mal olacak Batı Arıtma Tesisleri için sadece 10 bin TL ayrılmış.
Belediyenin vereceği ödüller için ayrılan rakam ise 1,5 milyon lira.
Tanıtıma yönelik benzer kalemlerdeki bütçe artışları da geçen yıllara göre kat be kat fazla.
Peki 30 Mart’ta kapanarak tarih olacak bir Belediye, tanıtıma ayrılan bu kadar bütçe ile kimi tanıtacaktı?
Kendini mi, yoksa bazı kendini ve haddini bilmezleri mi?
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.