
Isuzu’nun Pick-up segmentindeki temsilcisi D-Max, yenilenerek Türkiye’deki diğer merkezlerdeki gibi Erdiloğlu Isuzu'da da satışa sunuldu. D-Max, yeni 1.9 lt’lik dizel motor, 6 ileri manuel ve otomatik şanzıman tercihleriyle selefiyle aynı gücü üretirken, daha düşük yakıt tüketimi ve konforlu bir sürüş sunuyor.
Isuzu İzmir Bayii Erdiloğlu Otomotiv'in Genel Müdürü Erdal Demir, tüm özellikleriyle önceki nesilden daha da gelişmiş olan Yeni D-Max'ın, Türkiye’de 4x2 ve 4x4 baz, donanımlı ve full donanımlı V-Cross versiyonlarıyla kullanıcıların karşısına çıktığını, ilk etapta full donanımlı V-Cross modelinin satışa sunulduğunu söyledi.
D-Max'ta birçok değişikliğin dikkat çektiğini belirten Isuzu Erdiloğlu Genel Müdürü Erdal Demir, İzmir ve Aydın'dan taleplerin gelmeye başladığını söyleyerek, "Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motor, selefinde kullanılan 2.5 lt’lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. Otomatik şanzımanlı 4x4 versiyonları 0’dan 100 km/s hıza 12,9 sn’de çıkarak üstün performans sunuyor. D-Max’ın çalışkan karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3,5 ton çekme ve 1 ton yük taşıma kapasitesiyle kullanıcısının her ihtiyacını karşılayabiliyor. V şeklinde tasarlanan yeni ön burun tasarımıyla ve yüksek oturuş pozisyonuyla sınıfının en iyi sürücü görüş açısını sunan Yeni D-Max, arka koltuktaki yolcular için de en iyi diz mesafesine sahip. Yeni nesil D-Max’in içi de daha konforlu bir deneyim sağlamak amacıyla güncellendi. Türkiye’de sadece Yeni D-Max’te sunulan ve daha fazla hacim taşımaya imkan tanıyan tek kabin ve otomobil konforu sunan çift kabin seçenekleri her ihtiyacı karşılıyor.
Isuzu’nun Tayland’daki Samrong fabrikasında üretilen Yeni Isuzu D-Max, 2018 itibarıyla (Baz ve donanımlı) Anadolu Isuzu’nun Türkiye’deki fabrikasında da üretilmeye başlanacak. Isuzu’nun Avrupa’daki en büyük üretim tesisi olan Anadolu Isuzu Fabrikası, 4x2 ve 4x4’ün baz ve donanımlı versiyonlarının üretimini yapacak" diye konuştu.
1.9 MOTOR VE MTV AVANTAJI
Yeni D-Max'ın kullanıcılarına ciddi bir MTV avantajı sağlayacağını de ifade eden Erdal Demir, “Yeni Isuzu D-Max artık daha dinamik. Arazi şartlarında olduğu gibi, günlük hayata da adapte oldu. O, artık premium donanımları ve üstün sağlamlık DNA’sıyla her yol şartında gidebilen bir araç. Eski nesilde sunulan 2,5 lt’lik motor yerine artık yeni nesil 1.9 lt’lik bir motor kullanıyoruz. Şu an Türkiye’de satılan pick-up araçlar içinde en düşük hacimli motor olduğu için, Yeni D-Max kullanıcılarına uzun vadede ciddi bir MTV avantajı sağlayacak" dedi. (SERCAN ÖRÜN)
ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.